لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 131919
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

12:19 , پنج شنبه 7 فروردين 1393 , ترانه

ﮔﻔﺖ : ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﺖ ﺩﺍﺭﺩ!!!
ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ …

من ﺑﺎﺯیــــــــــــ ﻧﮑـــــــــﺮﺩﻡ …

ﻣﻦ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺯﻧﺪﮔـــــــــﯽ ﮐﺮﺩﻡ …

 



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت13:16---25 تير 1393
دیدم میگن خداخیلی مهربونه
رفتم بهش گفتم:اونی که میخوامش بهم بده 5 سال از عمرم کم کن
گفتش:نمیشه
گفتم:ده سال از عمرم کم کن
گفتش:نمیشه
گفتم:پونزده سال ازعمرم کم کن
گفتش:نمیشه
گفتم:خداجون کل عمرمو میدم یک روز زنده بمونم اما کنار اون!!
خدابغضش گرفت و گفت:
لعنت به قانون آدما

نمیخوادت
بمیری هم فایده نداره!! :-)


raha
ساعت13:38---9 خرداد 1393
salam are vaghan man hamishe rozhayi tavalodam tanha bodam movafagh bashi ice

زهرا
ساعت15:41---31 ارديبهشت 1393
عالیه عزیزممممhttp://niloofar1392.loxblog.com/images/smili es/smile%20(8).gif

-_-@@Darya@@-_-
ساعت21:34---27 ارديبهشت 1393
خاطرات را باید سطل سطل
از چاه زندگی بیرون کشید!
خاطرات نه سر دارند و نه ته
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند
می رسند...
گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند،داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند،زمینت می زنند
خاطرات تمام نمی شوند...تمامت می کنند!!


-_-@@Darya@@-_-
ساعت15:57---19 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم مرسی که به وبم سر زدی وب خودت عالیه بیسته بیسته من لینکت کردم نیلوفر جون مایل دونستی لینک کن
پاسخ:ممنونم منم بهتون سرزدم


-_-@@Darya@@-_-
ساعت15:48---19 ارديبهشت 1393


میگفتند باران که می بارد بوی خاک بلند میشود...

اما اینجا باران که میزند فقط بوی خاطره ها می آید.


پاسخ:شاید تو… سکوت میان کلامم باشی! دیده نمیشوی اما من تو را احساس می کنم! شاید تو …. هیاهوی قلبم باشی! شنیده نمیشوی اما من تو را نفس می کشم! ممنونم که اومدین


احـــسان
ساعت23:42---14 ارديبهشت 1393
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . .



دخترک روستایی
ساعت5:47---9 ارديبهشت 1393
نیلو جون
فداتشم تو چرا روز تولدت انقد نا امیدی
تو که هنوز سنی نداری
عزیزم میخوای از الان کم بیاری ؟


دختری از جنس باران
ساعت17:30---4 ارديبهشت 1393
سلام نیلوفر جون عزیزم مرسی که به وبم اومدی ونظر گذاشتی
تولــــــــــدت مبارک گلم
بازم سر بزن
راسی وبلاگت هم قشنگه


atefeh
ساعت18:15---27 فروردين 1393
گاهـے دِلم میخواهـَـد وَقتــے بـُـغض میـڪـُنم

خـُدا از آسـِماטּ بـہ زَمیـטּ بیایـَـد

اشـڪ هایم را پاڪ کـُنـد، دَستم را بگیرد

و بگوید: اینجـا آدمهـا اذیتت میڪـُنند؟

بــیـــا بــِــــرویــــــــم...



zahra
ساعت10:14---18 فروردين 1393
پساپس تولد مبارک !

ترلان
ساعت1:49---17 فروردين 1393

تولد گذشته.......
دیر اومدم
ولی اجی جونممممممممممممم
تولدت مبارک گلممممممممممممممم


محمدامین
ساعت17:11---7 فروردين 1393
سلام مرسی که بهم سر زدی . پآ راستی تولدت مبارک نیلوفر جان ایشالا 100 ساله بشی وبت خوشگله . به امید روزهای شاد .مثل روز میلادت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: